news
У минулому році карантин вніс корективи в бізнес-процеси багатьох компаній. Представництво міжнародної корпорації AL-KO в Україні вийшло із ситуації без втрат завдяки розвитку онлайн-каналів, діджиталізації бізнесу і новим партнерствам.

З якими труднощами довелося зіткнутися у 2020 році:
Весняне закриття на карантин знизило обороти продажів на 15-20%.
Погіршилися терміни доставки товарів з Китаю. Як наслідок — труднощі в логістиці та несвоєчасне надходження товару на полицю. Що важливо для сезонної продукції, навіть для товару виробленого в Європі через китайські комплектуючі. Закриття фабрик призвело до дефіциту в ключових товарних категоріях для компанії: газонокосарки, мотокоси, аератори, садові подрібнювачі. Відсутність цих товарів в розпал сезону — це 15-22 млн грн недоотриманого обороту. У компанії максимально скоротили маркетинговий бюджет. Були скасовані дилерські семінари по роботі з технікою, презентації, ділові заходи та закордонні відрядження.
В AL-KO Україна два місяці працювали в віддаленому режимі, але не скоротили жодного співробітника, регулярно виплачували зарплату в повному обсязі. Незмінними залишилися і соціальні гарантії, медичне страхування тощо. Важливо відзначити, що під час карантину робота не зупинилася, а навпаки були підписані нові контракти, удосконалювалась робота всіх каналів збуту, велика частина яких змістилися в online.
Основні кроки:
1. Експорт в СНД і розвиток імпортерів;
2. Нова онлайн стратегія розвитку компанії;
3. Діджиталізація бізнесу.
Плани на 2021
З нового року концерн AL-KO оновлює сайт. Дизайн і структура будуть оформлені в єдиному корпоративному стилі. Для причіпної техніки буде створений окремий сайт і надалі отримає інформаційну підтримку.
У 2021 році AL-KO продовжить диджиталізацію бізнес-процесів, вихід на нові ринки та розширення асортименту новими товарами, брендами.
Джерело: retailers.ua